جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 ارديبهشت 1401     
تلاش برای راه اندازی ایستگاه‌های تقاطعی میدان هفت تیر و ولیعصر

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت مترو تهران از تمرکز بر راه اندازی دو ایستگاه تقاطعی در خط ۶ مترو خبر داد.

مسعود درستی امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از ورودی جنوبی ایستگاه متروی یادگار امام (ره) گفت: این ایستگاه در اسفند سال ۹۹ افتتاح شد ولی ورودی دوم آن به سرانجام نرسید و از آنجایی که امسال برنامه‌های گسترده ای برای توسعه مترو در پایتخت داریم و اولویت مان تکمیل خطوط قبلی همچون خط ۶ مترو است این افتتاحیه را با هزینه ای بیش از ۴۵ میلیارد تومان انجام دادیم.
 
وی با بیان اینکه خط ۶ مترو دارای دو بخش شمالی و جنوبی است، تصریح کرد: هدف گذاری ما ارتباط و یکپارچگی بین بخش شمالی و جنوبی است تا راندمان مسافرگیری و بهبود کیفیت ارائه خدمات را شاهد باشیم. بر همین اساس تا پایان سال چندین ایستگاه در بخش میانی و شمالی در خط ۶ راه اندازی می شود و تمرکز ما بر ایستگاه های تقاطعی مانند ایستگاه تقاطعی بین خط ۶ و ۱ در میدان هفت تیر و خط ۳ و ۶ در میدان ولیعصر (عج) است.
 
درستی با اشاره به اینکه ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) در خیابان مرزداران ورودی بزرگراه یادگار امام (ره) به سمت جنوب واقع شده که از امروز می‌توان با این افتتاح این ورودی نقش زیرگذر خیابان اصلی را نیز ایفا کند، گفت: این افتتاح موجب افزایش سطح ایمنی تردد عابران پیاده در گذر از بلوار مرزداران می شود و همزمان با این بهره برداری دو دستگاه آسانسور و چهار رشته پله برقی به تجهیزات قبلی ایستگاه اضافه شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: