جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 ارديبهشت 1401     
شلیک دقیق پلیس به سارق مسلح پژو ۴۰۵

 رکنا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز گفت: خودروی پژو۴۰۵ که صبح روز گذشته در یکی از مناطق اهواز بصورت مسلحانه سرقت شده بود طی عملیات پیچیده پلیس اهواز توقیف و اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست نیروی انتظامی شهرستان اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز به دنبال یک فقره سرقت مسلحانه خودرو که منجر به جرح  راننده خودرو در شهرستان اهواز شده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرارگرفت.
 
شلیک دقیق پلیس به سارق مسلح پژو 405
 
وی با بیان اینکه سارقان با عزیمت به شهرستان شوشتر نیز اقدام به سرقت مسلحانه می کنند، افزود: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و طی عملیات پیچیده پلیسی سارقان را در تور عملیاتی گرفتار کردند.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به توقیف خودروی سرقتی، گفت: طی درگیری سارقان با ماموران پلیس یکی از سارقان مسلح به ضرب گلوله پلیس مجروح شد که در نهایت در این عملیات دو سارق مسلح دستگیر و یک قبضه سلاح کلت از آنان کشف شد.
 
وی ادامه داد: سارق سوم در جریان تعقیب و گریز اقدام به فرار می کند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و پس از تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: