جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
ارائه اطلاعات زمانی اتوبوس های نیویورک در برنامه تلفن همراه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل شهری نیویورک (MTA) سیستم MTA Bus Time خود را ارتقا داده که سرویس ردیابی زنده اتوبوس این موسسه است و اکنون به عنوان برنامه ای رایگان و قابل دانلود برای کاربران تلفن های هوشمند اندرویدی و iOS موجود است.

 هم چنین اطلاعات زمانی اتوبوسی جدید برای مسیرهای اتوبوسی Bronx موجود بوده و به زودی برای دیگر مسیرها نیز مهیا می شود چرا که MTA در پی راه های جدید ارائه اطلاعات زمانی به مشتریان خود است.

برنامه MTA Bus Time دارای طراحی مناسب کاربران برای تلفن های همراه اندرویدی و iPhone است. قبلا کاربران از طریق اتصال به وب سایت این موسسه یا پیام متنی و کد QR به این اطلاعات دست می یافتند. هنوز هم مشتریانی که تمایل دارند از این روش ها استفاده کنند می توانند از آن ها بهره ببرند اما با دانلود این برنامه زمان و تلاش کم تری را برای دست یابی به اطلاعات صرف می کنند.

 این برنامه شامل ویژگی جدیدی است که پیش بینی مبتنی بر زمان از رسیدن اتوبوس در هر ایستگاه مشخص شده را برای مشتری فراهم می سازد. کاربران MTA Bus Time در حال حاضر بر اساس فاصله بین یک اتوبوس در راه و مکان مشخص شده مشتری از طریق تعداد ایستگاه ها و یا مسافت، زمان رسیدن اتوبوس ها را پیش بینی می کنند. این سیستم جدید چندین فاکتور موثر در زمان رسیدن اتوبوس را در نظر می گیرد که شامل برنامه ها، زمان های سفر در ماه قبل در مسیر مشخص شده و شرایط ترافیک کنونی است. اگر این شرایط تغییر کند برنامه به طور خودکار پیش بینی خود را به روز می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: