جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 خرداد 1394     
حضور رئیس سازمان آب در شورای شهر تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،مختاباد گفت: درخواست داریم رئیس سازمان آب با حضور در جلسه علنی و یا غیرعلنی شورا برای ما درباره منابع آبی توضیح دهد. اگر قرار است به نظام بندی در مصرف آب طی پنج سال آینده برسیم، از الان باید شروع کنیم. 

عبدالحسین مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکرات پیش از دستور جلسه علنی امروز، گفت: تهران شهری است که از چند سو در معرض حملات قرار می گیرد اما بحران آب و زلزله جدی است. اگر از الان درباره این اتفاقاتی که پشت سر هم می افتد به فکر نیفتیم در آینده به مشکلات بیشتری بر خواهیم خورد.

وی تصریح کرد: درخواست داریم رئیس سازمان آب با حضور در جلسه علنی و یا غیرعلنی شورا برای ما درباره منابع آبی توضیح دهد. اگر قرار است به نظام بندی در مصرف آب طی پنج سال آینده برسیم، از الان باید شروع کنیم.

همچنین احمد حکیمی پور نیز طی تذکری با تاکید بر اینکه اخبار شورا به صورت درست به اطلاع مردم تهران نمی رسد، عنوان داشت:  ما طرحی داشتیم که تفاهم نامه ای با صدا و سیما صورت گیرد و جلسات شورا در روزهای سه شنبه و عملکرد کمیسیون ها در طول هفته در شبکه پنج پخش شود.

وی تاکید کرد: دیروز جلسه ای درباره مرمت برج آزادی صورت گرفته اما این به درستی منعکس نشد که این اجحاف در حق اعضای شورا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: