جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 فروردين 1401     
تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، مدیرعامل صندوق ملی محیط‌زیست از برنامه ریزی صندوق ملی محیط زیست در مسیرتوسعه و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان خبرداد.

 سید سجاد انجم شعاع در نشست هم‌اندیشی با معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری که روز گذشته در دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، به بیان برنامه‌های صندوق ملی محیط‌ زیست پرداخت و گفت: صندوق ملی محیط‌ زیست با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مسیر توسعه و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود و امیدواریم با تعامل قدم‌های خوبی برداشته شود.
 
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در اجرای منویات مقام معظم رهبری که به اهمیت موضوع «تولید،دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» تأکید فرمودند، برنامه‌های تعاملی با دفتر معاونت فناوری ریاست جمهوری در این راستا داشته باشیم.
 
مدیرعامل صندوق ملی محیط‌ زیست خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با شعار محیط‌ زیست در سال ۱۴۰۱ «محیط‌ زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» را در دستور کار خود قرار داده‌ است و تلاش خواهیم کرد با تقویت و استفاده از حوزه دانش‌بنیان به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.
 
انجم شعاع با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بالقوه‌ معاونت فناوری ریاست جمهوری، گفت: امیدواریم با همکاری که با شرکت‌های دانش‌بنیان در آینده خواهیم داشت، استفاده از ظرفیت‌های فنّاوری نوین و مدل‌های کاربردی در حوزه محیط‌ زیست ‍را شاهد باشیم.
 
تهیه برنامه جامع پایش آنلاین صنایع
 
در ادامه سورنا ستاری - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری - در این نشست‌ اظهارکرد: امیدواریم این نشست مقدمه‌ای برای همکاری‌ها و همدلی‌ها برای حمایت از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه محیط‌ زیست باشد.
 
وی تهیه پلتفرمی که بتواند پایش آنلاین برای سازمان حفاظت محیط‌زیست انجام دهد را مورد توجه قرارداد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امیدواریم با همکاری این معاونت انجام شود، تهیه برنامه جامعی است که با پایش آنلاین، در حوزه صنایع آن را به اجرا برسانیم که می‌تواند نقش مهم و موثری در حفظ محیط‌ زیست داشته باشد.
 
ستاری با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان درزمینه حفظ محیط‌ زیست گفت: باید در حوزه محیط‌ زیست بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان را پای‌ کار آورد تا با ارائه کارکرد درست علمی و اقتصادی قدم‌های موثری در زمینه برداشته شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: