جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 فروردين 1401     
در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد
بهره برداری از میدانگاه امامزاده صالح به عنوان پلازای فرهنگی و مذهبی، بزودی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،پروژه میدانگاه امامزاده صالح (ع) به عنوان یک پلازای فرهنگی، مذهبی با المان‌های ایرانی-اسلامی در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در آخرین مراحل بهره‌برداری قرار دارد.

حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک تهران با اشاره به پروژه میدانگاه امامزاده صالح(ع) اظهار کرد: این پروژه در مساحتی نزدیک به ۶ هزار متر مربع احداث شده که در مراحل پایانی خود قرار دارد و با افتتاح آن در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم های فرهنگی، مذهبی و ساماندهی فضای اطراف حرم مطهر، بازار تاریخی تجریش، رود دره مقصود بیک و جذب بیشتر گردشگران خواهیم بود.
 
شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در اجرای پروژه های شهری و بهبود وضعیت رفاهی و جذب گردشگر دارد، گفت: یکی از ویژگی های اجرای این پروژه مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران در این بخش است.
 
وی افزود: بیش از ۲۰ رواق، چهار هزار متر مربع کفپوش، ۲ عدد آبنما، ۱۴۰ گلدان چند منظوره نشیمن‌گاهی، دو فضای سرپوشیده خدماتی و...نیز در این فضا جانمایی شده و عملیات تکمیلی آن در مرحله اتمام است و پس از بهره برداری، این میدانگاه به عنوان یک کار ماندگار مدیریت شهری منطقه یک در اختیار شهروندان قرار می گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: