جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 خرداد 1394     
لزوم فرهنگ سازی در راستای اصلاح رفتارهای شهروندی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در اختتامیه سومین جشنواره مشکات با محور حقوق و تکالیف شهروندی گفت: همه ما باید در راستای اصلاح رفتارهای شهروندی تلاش کنیم زیرا شهر خوب ساختنی است، یافتنی نیست" و شهر را باید مردم، مدیریت شهری و قوانین و مقررات بسازند.

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات در محور حقوق و تکالیف شهروندی باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، مصطفی فیضی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مسعود سلیم جوهری رییس سامانه مدیریت شهری 137، هادی ذاکری شهردار منطقه 13 و برگزیدگان محورهای مختلف این بخش در ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امرودی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی با اشاره به محور حقوق و تکالیف شهروندی مشکات افزود: سازمان های دولتی تکالیفی دارند و تکالیف و حقوقی نیز شامل شهروندان می شود.

وی در خصوص اهداف جشنواره مشکات، گفت: جشنواره مشکات به دنبال این است که ماموریت ها و وظایف شهرداری را به مردم معرفی کند تا شهروندان نیز در اداره شهر همکاری کنند.

امرودی با اشاره به شعار " شهر خوب ساختنی است، یافتنی نیست"، تصریح کرد: شهر را باید مردم، مدیریت شهری و قوانین و مقررات بسازند.

وی ادامه داد: در مورد کار آمدی دین در اداره جامعه تئوری ای با مطرح کردیم. یعنی دین برای اداره جامعه حرف هایی را زده است که جامعه بشری بعد ها به آن نتایج دست پیدا کرده است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بر اساس دین شهرداری وظایفی دارد، خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه 137 و 1888 در شهرداری تهران کاری عاقلانه و دینی بوده است. مثلا دیوان مظالم کار صندوق پیشنهادات و انتقادات و سامانه 137 را انجام می داده است.

امرودی با تشکر از کارمندان سامانه 137، بیان کرد: پاسخگویان سامانه 137 با آرامش و متانتی که پاسخگوی شهروندان هستند، در واقع چهره ای از شهرداری و خادمین آن را ترسیم می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: