جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 فروردين 1401     
انتقاد از حضور زنان بزک‌کرده در تبلیغات تلویزیون

ایبسنا: عضو خبرگان از بکارگیری زنان بزک کرده در تبلیغات تلویزیون و فروشگاه‌ها به شدت انتقاد کرد.
 
4662607
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دولابی:
 
* در برخی از تبلیغات صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود در حالی که جایگاه زن بالاتر از آن است که وسیله‌ای برای سودجویی تجار و صاحبان کالا باشد.
 
* شرب خمر در مجالس عروسی، شهوت پرستی و شهوت رانی در فضای مجازی و حقیقی، تبدیل شدن زنان به کالاهای جنسی، حضور زنان با لباس های نیمه عریان در معرض دید مردان، برخورد ابزاری با جنس زن از دیگر مصادیق بارز جاهلیت مدرن است که متاسفانه در حال ترویج در جامعه است.
 
ffff
 
* استفاده از دختران در مغازه‌ها برای جذب مشتری بیشتر، ترویج ازدواج سفید و بدون عقد، زندگی مشترک دختر و پسر زیر یک سقف بدوت تعهدات شرعی و قانونی، ترویج همجنس‌گرایی و  ازدواج با حیوانات و قتل انسان‌های بی گناه به بهانه دموکراسی، محصول جاهلیت مدرن است که باید به واسطه ترویج و گسترش عقلانیت دینی با آن مقابله کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: