ایبسنا: عضو خبرگان از بکارگیری زنان بزک کرده در تبلیغات تلویزیون و فروشگاهها به شدت انتقاد کرد.
حجتالاسلام و المسلمین دولابی:
* در برخی از تبلیغات صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده میشود در حالی که جایگاه زن بالاتر از آن است که وسیلهای برای سودجویی تجار و صاحبان کالا باشد.
* شرب خمر در مجالس عروسی، شهوت پرستی و شهوت رانی در فضای مجازی و حقیقی، تبدیل شدن زنان به کالاهای جنسی، حضور زنان با لباس های نیمه عریان در معرض دید مردان، برخورد ابزاری با جنس زن از دیگر مصادیق بارز جاهلیت مدرن است که متاسفانه در حال ترویج در جامعه است.
* استفاده از دختران در مغازهها برای جذب مشتری بیشتر، ترویج ازدواج سفید و بدون عقد، زندگی مشترک دختر و پسر زیر یک سقف بدوت تعهدات شرعی و قانونی، ترویج همجنسگرایی و ازدواج با حیوانات و قتل انسانهای بی گناه به بهانه دموکراسی، محصول جاهلیت مدرن است که باید به واسطه ترویج و گسترش عقلانیت دینی با آن مقابله کرد.