جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 فروردين 1401     
گردهمایی نوروزی یک‌هزار نفری توان‌یابان شهر تهران برگزار می‌شود

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از برگزاری گردهمایی نوروزی توان‌یابان (معلولان) در بوستان ۲۲بهمن خبر داد.

اسماعیل عربلو با اعلام این خبر گفت: مراسم عیددیدنی توان‌یابان با همکاری و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و با حضور یک‌هزار خانوار افراد دارای معلولیت در بوستان ۲۲بهمن برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: این برنامه همه ساله در یکی از بوستان‌های مناسب‌سازی شده با حضور افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان عزیزان معلول و ارتقای حضور و مشارکت آن‌ها در جامعه اجرایی می شود.
 
عربلو یکی از اهداف برنامه دید و بازدید نوروزی توان‌یاب را آگاهی مسئولان شهری با نیازها و مشکلات افراد دارای معلولیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با احصا و شناسایی این مسائل در جهت مناسب‌سازی و رفع مشکلات و معضلات آن‌ها گام‎های موثری برداشته شود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار داشت: امسال شانزدهمین سالی است که این برنامه با گردهمایی یک‌هزار نفر از افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود و با برپایی برنامه‌های شاد و متنوع اعم از کاناوال‌های نوروزی، استیج شادی، مسابقات ورزشی، شهربازی، پذیرایی و... همراه خواهد بود تا فضای شاد و مفرحی برای این عزیزان فراهم شود.
 
به گفته وی، این برنامه در روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در بوستان ۲۲ بهمن واقع در خیابان قزوین نبش خیابان شهید عرب برگزار خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: