جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 فروردين 1401     
انتقاد از سخنان امیرعبداللهیان در مورد سپاه

 جماران: سخنان امیرعبداللهیان درباره شرط خروج سپاه از لیست ادعایى تروریسم آمریکا واکنش هاى زیادى را در پى داشت. بیشتر منتقدان او از میان اصولگرایان بودند.

ثابتى: بازگشت به برجام سودى ندارد
 
امیرحسین ثابتى مجرى برنامه جهان آرا هم در توییتى نوشت: امیرعبداللهیان گفته: “روزی که توافق در وین اعلام شود، توافق فراتر از برجام نخواهد بود.”
 
او افزود: بازگشت به برجام سودی برای اقتصاد ایران ندارد چون طبق برجام ساختار تحریمهای اصلی حفظ میشود، به لحاظ سیاسی نیز اثری ندارد جز مدعی کردن مثلث “اصلاحطلبان_روحانی_ لاریجانی” در داخل کشور.
 
عبدى: این استدلال خطرناک است
 
عباس عبدى- روزنامه نگار اصلاح طلب هم در توییتى نوشت: مگر سرنوشت نهادهای کشور بویژه نهادهای نظامی در اختیار مقامات آن نهاد است، که اجازه بدهند تحریم شوند یا نشوند؟ این استدلال‌ها خطرناک است.
 
نادرى: سپاه حافظ جان ایرانیان است
 
احمد نادرى – نماینده مجلس به تعریف از سپاه اکتفا کرد و در توییتى نوشت: سپاه ⁩ یعنی حافظ جان، مال و ناموس مردم و حافظ تمامیت و استقلال کشور عزیزمان. خون سرخ حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها، گواه این مدعاست.
 
جبرائیلى: سیاست ورزى وابسته به اندیشه ورزى است
 
سید یاسر جبرائیلى- روزنامه نگار اصولگرا در این باره فایل ویدیویى سخنان امیرعبداللهیان را منتشر کرد و نوشت: سطح سیاست‌ورزی و سیاستمداری، تا حدود زیادی وابسته به ارتفاع اندیشه‌ورزی و سخنوری است. تا زمانی که عیار فکر و بیان افراد در نتیجه کنش و واکنش در عرصه عمومی مشخص نشده باشد، انتصاب آنها به مناصب سیاسی خطاست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: