جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 دی 1400     
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد
تلاش مترو برای برگشت مسیر شمالی متروی خط ۵ تا عصر

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درباره آخرین وضعیت آزادسازی واگن‌های مترو که در حادثه صبح امروز برخورد دو قطار دچار سانحه شده بودند، توضیحاتی را ارائه کرد.

 شایسته اصل در خصوص آخرین وضعیت حادثه صبح امروز مترو گفت: از ابتدای حادثه کارشناسان فنی تلاش کردند که هرچه سریع‌تر واگن‌های آسیب دیده را از خط خارج کنند تا خدمت‌رسانی به روال عادی برگردد.
 
وی با بیان این‌که تلاش خواهیم کرد تا عصر خط شمالی آماده شود، اظهار کرد: امیدواریم برای ساعت پیک عصر که شهروندان می‌خواهند از ایستگاه صادقیه به کرج بروند حداقل خط شمالی را آماده کنیم هرچند که شهرداری مسیرهای جایگزین در نظر گرفته و با دستور شهردار تهران تاکسیرانی و اتوبوسرانی فعال شده و در ایستگاه‌هایی که مردم می‌خواهند از تهران به کرج بروند، آماده خدمت رسانی هستند.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان این‌که از شهروندانی که قصد عزیمت از تهران به کرج را دارند می‌خواهیم که در فواصل زمانی متفاوت این کار را انجام دهند و بار ترافیک سبک شود، در مورد مصدومان حادثه گفت: مسائل بیمه‌ای توسط مترو از قبل پیش بینی شده بود اما شهردار تهران دستور دادند که رسیدگی به وضعیت مصدومان برعهده شرکت شهر سالم باشد تا شرکت مترو بر روی آزادسازی خطوط متمرکز شود.
 
شایسته اصل در مورد جلسه  زاکانی در محل حادثه اظهار کرد: بخش عمده اظهارات من نتیجه این جلسه بود اما شهردار از ما خواستند که تلاش کنیم هرچه سریع‌تر برای عصر مترو آزاد شود به خصوص خط شمالی مترو. هرچند که سازمان اتوبوسرانی نیز ۱۳۰ دستگاه اتوبوس معمولی و تندرو به ناوگان اضافه کرده است تا خدمت‌رسانی به مردم سرعت گیرد.
 
وی اضافه کرد: کارشناسان فنی مترو با روش‌های مختلف سعی دارند خط را از واگن‌های حادثه دیده تخلیه کنند تا خدمت‌رسانی از سر گرفته شود و تلاش می‌کنیم حداقل تا عصر خط شمالی فعال شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: