جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1400     
حمایت کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از اقدامات تحول آفرین تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از طرح ها و اقدامات تحول آفرین که مشکلات روزمره مردم مناطق مختلف را در کمترین زمان حل می کند حمایت خواهد کرد.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه طرح رصد منطقه ١٣  به ٨ طرح اصلی که شهردار منطقه ١٣ در حال پیگیری آن است اشاره کرد و گفت : این طرح ها نشان می‌دهد مدیریت جدید منطقه ١٣ به دنبال کارهای بزرگ و تحولی برای حل مشکلات اصلی مردم منطقه است و شورای شهر هم از این اقدامات تحولی در همه مناطق که مشکلات روزمره مردم را در کمترین زمان حل می کند حمایت خواهد کرد.
 
وی به طرح رصد و اهداف آن اشاره کرد و افزود: آشنایی و شناخت دقیق مشکلات مردم در محلات و مناطق تهران از نزدیک، بودجه ریزی با مشارکت مردم، رفع نیازهای واقعی مردم، استفاده بهینه از منابع محدود و احساس مشارکت مردم در تصمیم گیریها از نتایج اجرای طرح رصد است‌.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: آزاد سازی فضاهای منطقه ١٣برای مردم، حل مسائل مربوط به قطب گردشگری بوستان سرخه حصار، تعیین تکلیف پایانه جدید شرق، تاسیس کارخانه آسفالت و مجموعه پسماند و حل مشکل معارضین خیابان پیروزی و ساماندهی مجموعه بازار محله شهرستانی از برنامه های مهم منطقه ۱۳ است که کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اجرای آنها در سال ١۴٠١ حمایت کامل خواهد داشت.
 
 آخوندی همچنین بر تعیین پروژه های توسعه محلی بر اساس نیازهای واقعی مردم تاکید کرد و گفت: باید برای آن پروژه های توسعه محلی که درخواست مردم است و مشکلات آنها را حل می کند در سال ۱۴۰۱ بودجه مناسب اختصاص یابد تا مردم نتیجه این طرح ها را در زندگی خود احساس کنند



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: