جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 خرداد 1394     
وزارت کشور هیچ برنامه ایی برای حمایت از تاکسی های بنزینی ندارد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی وشهری شهرداری نیوز،به دنبال تک نرخی شدن سوخت و در خواست مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران مبنی بر حمایت دولت از تاکسی های بنزینی  ، فرماندار تهران اعلام کرد : وزارت کشور هیچ گونه بسته حمایتی و برنامه ایی برای تاکسی های بنزینی ندارد .

عیسی فرهادی با بیان اینکه تاکسی ها به هیچ وجه اجازه افزایش نرخ مجدد کرایه های تاکسی را ندارند گفت :از ابتدای سال جاری و با تصویب شورای اسلامی شهر کرایه تاکسی 20درصد افزایش داشته است . اما با توجه به تک نرخی شدن سوخت از شب گذشته بطور قطع تاکسیرانان اجازه افزایش نرخ کرایه ها را برای بار دوم ندارند در عین حال که برنامه ایی هم برای بررسی مجدد کرایه ها و افزایش کرایه در شورا و فرمانداری مطرح نیست .

فرماندار تهران با بیان اینکه اکنون 80 درصد تاکسی های شهر تهران سوخت گاز مصرف میکنند وcng  هستند گفت : با توجه به اینکه نرخ سوخت گاز تغییری نداشته و در عین حال بسیار مقرون به صرفه نیز هست دیگر نیازی به افزایش مجدد کرایه تاکسی ها نیست .

فرهادی در پاسخ به اینکه آیا وزارت کشور بسته های حمایتی برای تاکسیرانان در نظر دارد تا افزایش نرخ سوخت جبران شود گفت : وزارت کشور هیچ گونه برنامه ایی برای حمایت از تاکسیرانان در تک نرخی شدن سوخت ندارد چرا که معتقدیم تاکسی های بنزینی نیز باید به سمت سوخت گاز بروند در عین حال که معتقدیم افزایش 20 درصدی کرایه ها پاسخگوی تک نرخی شدن سوخت خواهد بود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: