جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1393     
همه‌ جزئیات کارت‌های سالانه مترو از نحوه خرید تا تخفیف‌ها

به گزارش شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از تمامی جزئیات کارت‌های سالیانه مترو از چگونگی نحوه خرید تا تخفیفات 10 تا 90 درصدی این کارت‌ها خبرداد.

ابوالفضل قناعتیف عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران  گفت: برنامه کارت‌های سالیانه مترو واتوبوس که براساس مصوبه سال گذشته مقرر شده بود با افزایش قیمت و برنامه‌ریزی جدید توزیع شود با افزایش 15 درصدی قیمت در حال توزیع است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: کارت بلیط های سالیانه مترو برای مدت یک سال و با مبلغ 80 هزار تومان و سقف استفاده 120 هزار تومان ارائه می‌شود.

وی افزود: برای صدور کارت‌های بی‌نام 1500 تومان گرفته می‌شود و کارت‌ها دارای مشخصات مبلغ 5 هزار تومان را دریافت می‌کنند که در صورت استرداد به شهروندان باز خواهد گشت.

قناعتی در ادامه بیان داشت: هم‌چنین کارت‌های مشترک اتوبوس و مترو 120 هزار تومان و تاسقف استفاده 150 هزار تومان ارائه می‌شود.

وی افزود: این تخفیفات براساس پیش‌بینی شش تا هشت سفر در روز برای هر نفر در نظر گرفته شده است چرا که در سال‌های گذشته به دلیل استفاده نامحدود گاهاً مورد سوء استفاده قرار گرفته بود و خسارت زیادی را به شرکت واحد و بهره‌برداری مترو وارد کرده بود.

قناعتی با اشاره به تخفیفات 10 تا 90 درصدی در نظر گرفته شده دراین کارت‌ها تصریح کرد: تخفیفات این کارت‌ها از 10 درصد شروع و تا 90 درصد خواهد بود که برای جانبازان، خانواده شهدا وایثارگران به صورت رایگان است و برای افرادی که دارای کارت منزلت بودند 90 درصد تخفیف در نظر گرفته شده و همچنین برای دانش آموزان و دانشجویان نیز 50 درصد و افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز  به میزان 50 درصد از این تخفیفات بهره‌مند خواهند شد.

 

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قیمت بلیط‌های تک سفره 450 تومان و بلیت‌های دوسفره 650 تومان تعریف شده وبه ازای فروش هر بلیت اعتباری مبلغ 1200 تومان به صورت ودیعه از شهروندان گرفته می‌شود و بنا بر تقاضای وی به میزان مبلغ درخواستی کارت اعتباری شارژ می‌شود و ثبت نام آن نیز از طریق سایت www.eticket.tehran.ir انجام می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: