جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1393     
احداث پارک ترافیک با هدف آموزش و فرهنگ سازی در منطقه 16

به گزارش شهرداری نیوز، معاون عمرانی شهرداری منطقه 16 از تلاش برای فرهنگ سازی و به وجود آمدن بسترهای فرهنگی برای گسترش فرهنگ ترافیک خبر داد.

غلامرضا میرزابیگی گفت: در بحث فرهنگ سازی و آموزش فرهنگ ترافیک هر سال با ایجاد یک سری برنامه ها و برپایی همایش از یک سو و از  سوی دیگر با اعزام مربی آموزش به مدارس در بحث فرهنگ سازی تلاش کرده ایم.  

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت های شهرداری منطقه 16 برای فرهنگ سازی در زمینه ترافیک  تصریح کرد: برنامه دیگر امسال که در نظر داریم احداث بزرگترین پارک آموزش ترافیک در شهر تهران با 4 هکتار مساحت است که در حال حاضر این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

میرزابیگی در ادامه افزود: این پارک تنها مختص مدارس نیست و خانواده ها نیز می توانند از  امکانات این پارک که جنبه آموزش و تفریحی دارد استفاده کنند.  

وی در پایان با تاکید بر اولویت شهرداری این منطقه در جذب و آموزش شهروندان در بحث ترافیک خاطر نشان کرد: علاوه بر بحث آموزش و جنبه های تفریحی سعی داریم دانش آموزان و مردم بیشتری را جذب کنیم و مباحث قوانین و مقررات رانندگی و بحث اسکیت و دوچرخه سواری و سایر مباحث لازم به آنها آموزش داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: