جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 ارديبهشت 1394     
تشکیل كارگروه مشترك مديريت شهري و وزارت بهداشت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران در يكصد و پنجاه و دومين جلسه رسمي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد كرد كارگروه مشترك مديريت شهري و وزارت بهداشت تشكيل شود.

عليرضا دبير به وزير بهداشت و درمان و آموزش پيشنهاد كرد كارگروهي متشكل از يك عضو شورا، شهرداري تهران و وزارت بهداشت به منظور رسيدگي به مشكلات شهر تهران در اين حوزه تشكيل شود.

وي با اشاره به اينكه تا كنون وزاري زيادي به شوراي شهر آمده اند اما هنوز در عمل اتفاقي نيافتاده؛ از وزير بهداشت خواست ساماندهي اماكن بهداشتي درماني را در اولويت برنامه ها قرار دهد.

دبير تاكيد كرد: وجود دكتر ايازي يك فرصت براي هر دو طرف است و ما مي توانيم با ساماندهي اماكن بهداشتي درماني شهر تهران و تعيين تكليف پسماندهاي بيمارستاني تاثير زيادي در بهبود وصعيت بهداشتي شهر تهران داشته باشيم.

رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران همچنين بر ضرورت ورود خيرين سلامت در حوزه بيمارستاني تاكيد كرد و گفت: شما مي توانيد تصميم گير باشيد و شورا هم مي تواند با ايجاد تسهيلات در اين راه به شما كمك كند.

دبير اضافه كرد بيمارستان فيروزآبادي و شهداي هفتم تير در بين مردم به قتلگاه معروف است اما با ورود خيرين سلامت در حوزه بيمارستاني مي توانيم وضعيت اين بيمارستانها را بهبود دهيم.

وي در پايان مجددا بر ضرورت تشكيل كارگروه تاكيد كرد و اظهار داشت: ما در بودجه به حوزه سلامت و بهداشت كمك زيادي كرده ايم و اگر يك عضو شورا در اين كارگروه حضور داشته باشد نيازهاي مردم شهر تهران در اين حوزه به خوبي ديده مي شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: