جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
حمایت رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ازطرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر»

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» گفت: گستردگی اجرای این طرح در پایتخت بسیار چشمگیر و حتی تعجب‌برانگیز است و کمیسیون فرهنگی شورا خواستار و حامی تداوم چنین طرح‌های کلانی است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی عملکرد سازمان زیباسازی در اجرای این طرح را مثبت و بسیار اثرگذار ارزیابی و عنوان کرد: شهرداری در اجرای این طرح فرا‌تر از تبلیغات بصری عمل کرده و نشان داده که از ظرفیت و پتانسل بسیار خوبی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه فضای کنونی جامعه نیازمند معرفی هنرهای معاصر در ابعاد و طیف‌های مختلف به گروه‌های مختلف جامعه است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد کاهش امکان عرضه محصولات فرهنگی به مردم یا تک بعدی شدن محصولات بوده‌ایم. در حالیکه باید شرایط برای تمامی هنر‌ها به گونه‌ای مساوی فراهم شود تا همه هنرمندان این فرصت را داشته باشند تا هنرشان به منصه ظهور برسد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گستردگی اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» را یک امکان فرهنگی بسیار مهم دانست و افزود: باید مباحث فرهنگی به صورت موازی با دیگر برنامه‌ریزی‌ها در مدیریت شهری پیگیری شود. زیرا موجب خشنودی هنرمندان از زندگی در کلانشهری مانند تهران می‌شود. 

حجت‌الاسلام ناصحی از مدیریت شهری تهران خواست تا اجرای طرح‌های فرهنگی از این دست به صورت مقطعی به اجرا در نیاید و با تدوام و تکرار، منجر به آموزش‌های فرهنگی در جامعه شود. 

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر همچنین بر این مهم تاکید کرد که مدیریت شهری تهران باید بکوشد در راستای تداوم اجرای طرح‌های گسترده فرهنگی، تعادل در برگزاری و اجرای طرح‌ها را نیز حفظ کند تا تنها در یک بعد از برنامه‌های فرهنگی حرکت اثرگذار نداشته باشد و تمام برنامه‌ریزی‌های فرهنگی توامان در کلانشهر تهران به اجرا در آید.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: