جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
نگهداری شهر فقط برعهده شهرداری نیست

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس کمیته هنری چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نگهداری شهر تنها برعهده شهرداری نیست، گفت: اجرای طرح آسمان آبی-زمین پاک باید بین مردم پر رنگتر شود تا در انتها نتیجه این کمپین را مردم ببینند.

عبدالحسین مختاباد در خصوص اجرای کمپین آسمان آبی-زمین پاک که چندی است از سوی شهرداری تهران شکل گرفته است، گفت: نگهداری شهر فقط برعهده شهرداری نیست و شهروندان هم باید در این زمینه تلاش کنند زیرا یک اقدام ملی است.

وی با بیان اینکه همه باید در هر جایی که زندگی می کنند، برای محیط زندگی خودشان به عنوان یک ناظر اقدام کنند، خاطرنشان کرد: همین طور که باید در مصرف آب و یا نگهداری از درختان کوشا باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه کمپین آسمان آبی-زمین پاک پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری است، گفت: این کمپین، کمپینی عمومی است که منافعش به زیست بهتر شهروندان منجر می شود. ما نماینده مردم تهران هستیم و نمی توانیم همه جا حضور فیزیکی داشته باشیم اما برای ارتقای سطح زندگی شهروندان از هر اقدامی که در این خصوص صورت بگیرد حمایت می کنیم.

مختاباد تاکید کرد: همه در منافع شهر سهیم هستند به همین دلیل هم باید در طرح ها و برنامه ها همه همکاری داشته باشند. نگهداری تهران تنها برعهده شهرداری نیست.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: