جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1400     
لزوم ایمن سازی و بررسی رشد بی رویه و غیرقانونی بازار گل شهید محلاتی

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم ایمن سازی بازارگل شهید محلاتی در منطقه ۱۴ تاکید کرد و گفت: از شهردار تهران می خواهم به آتش نشانی، سازمان مدیریت بحران و شهرداری منطقه ۱۴ ماموریت بدهید ایمنی بازار گل منطقه ۱۴ و رشد بی رویه و غیرقانونی در دستور کار قرار دهند.

احمد صادقی در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: دیروز بخشی از بازار گل خیابان نبرد معروف به بازار گل شهید محلاتی در منطقه ۱۴ دچار آتش سوزی شد و ۲۰ غرفه در بخش غربی این بازارسوختند، جمعیت زیادی از مردم هم در محل حادثه بودند که به حمدالله مشکلی رخ نداد.
 
وی ادامه داد: بنده نسبت به این محل شناخت داشتم و از هفته های گذشته تیمی گذاشته بودم که بروند و آنجا را بررسی کنند و جلساتی با شهردار منطقه و مدیر این مجموعه داشته باشند که روز گذشته حین بررسی ها، پیش بینی بنده درست از آب درآمد و آتش سوزی شد، این بازار گل در جایی کاملا بدون مجوز و با توسعه بی رویه است و سال به سال تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که توسعه انجام می شود بدون اینکه شهرداری ورود پیدا کند. کار غیر قانونی است و شهرداری به این مسئله ورود نکرده و جای تعجب دارد.
 
عضو شورای شهر تهران گفت: در این چند وقت، به هیچ وجه این مجموعه از دستورات ستاد ملی کرونا تمکین نکرده و حتی یکروز هم تعطیل نشده است.
 
وی با اشاره به حضور شهردار تهران در صحن شورای شهر تهران باردیگر بر تذکر خود درباره ایمنی بازار گل شهید محلاتی تاکید کرد و افزود: از شهردار تهران می خواهم به آتش نشانی، سازمان مدیریت بحران و شهرداری منطقه ۱۴ ماموریت بدهید ایمنی بازار گل منطقه ۱۴ و رشد بی رویه و غیرقانونی در دستور کار قرار دهند و گزارشی هم به صحن آورده و به هیات رییسه داده شود.
 
در ادامه مهدی چمران، ریاست شورای شهر تهران با تایید تذکر صادقی گفت: تذکر شما به جا است این بازار گل یکی از مکان هایی است که می تواند بسیار مفید و موثر باشد و می تواند خطر آفرین هم باشد که شده و باید به آن رسیدگی شود و از شرایط کنونی نجات پیدا کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: