جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1400     
یک عضو شورای شهر تهران:
هیچ اتفاقی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران انجام نشده است

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از گزارش عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفت: هیچ اتفاقی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران انجام نشده است.

ناصر امانی در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش توسط سازمان های شهرداری تهران انتقاد کرد و افزود: این گزارشات چه مشکلی از مردم حل خواهد کرد و هدف ارائه این گزارشات چیست؟ اگر هدف اطلاع‌رسانی گزارشات است که متاسفانه به صورت یک طرفه و پرحاشیه توسط حوزه روابط عمومی در زمان شهردار سابق شرکت پیام‌رسان و پروژه تهران ۱۴۰۰ مطرح شده است و لزومی ندارد مجددا مدیران و معاونان شهردار سابق تهران در صحن شورا حاضر و گزارشات خود را ارائه کنند.
 
وی با بیان اینکه هزینه بسیاری برای هر جلسه شورا می‌شود، گفت: این گزارشات تنها وقت شورا را می‌گیرد و هیچ خروجی دیگری را ندارد. شورا کارهای مهم‌تر و کار نظارتی دارد و باید حرف مردم و شورایاری‌ها را بشنود و برای رفع مشکلات گام‌هایی را بردارد و از مدیران اجرایی و قوی دعوت کند تا به صحن شورا بیایند.
 
امانی از گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران انتقاد کرد و افزود: این گزارش به هیچ عنوان قابل قبول نیست چون هیچ اتفاقی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران انجام نشده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: