جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 ارديبهشت 1394     
قرارگرفتن اطلاعات گردشگری در مبادی ورودی و میادین شهر

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شواری شهر تهران‌ با تاکید بر اینکه باید اطلاعات گردشگری در مبادی ورودی به شهر تهران در دسترس میهمانان پایتخت قرار گیرد، گفت: در فصل بهار، تهران به علت داشتن هوای مطلوب، فضای گردشگری مناسب تری دارد که با توجه به اهتمام مدیریت شهری در توجه به ظرفیت های گردشگری فرصت مناسبی برای تهرانگردان فراهم آمده است.

اقبال شاکری با اشاره به فضای مناسب گردشگری در شهر تهران افزود: دسترسی به مراکز دیدنی از جمله بوستان ها، مراکز فرهنگی، گردشگری و مناطق تاریخی و باستانی پایتخت از جمله شاخصه هایی است که در شهر بدان توجه شده است. در همین راستا باغ موزه ها و اماکن مذهبی نیز از جمله مراکز دیدنی شهر تهران هستند که می توانند میزبان علاقمندان باشند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر در مبادی ورودی تهران و حتی در برخی از میادین مرکزی شهر بروشورهایی چاپ شود در توسعه گردشگری پایتخت موثر خواهد بود، گفت: این موضوع باعث می شود تا مناطق گردشگری شناخته شده و دسته بندی شوند. همچنین می توانیم اطلاعات گردشگری تهران را بهتر ارایه دهیم تا شاهد افزایش گردشگران در شهر باشیم. 

وی با بیان اینکه شهر تهران ظرفیت های طبیعی و دست ساخت متعددی ازجمله کوه، موزه، دریاچه، مترو و... دارد، خاطر نشان کرد: باید از طریق سایت خاص و ویژه ای که مسیرهای گردشگری منتخب را نشان می دهد، با آسان ترین و در دسترس ترین وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، مترو علاقمندان به مقصد برسند که لازمه آن اطلاع رسانی عمومی است.

شاکری ادامه داد: یک تلفن پاسخگو برای هرگونه سوالی در این خصوص ضروری است کما اینکه سامانه 137 در ایام نوروز پاسخگوی شهروندان و مهمانان طهران بود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شواری شهر تهران با اشاره به برپایی تورهای دائم و ثابت گردشگری در شهر تهران گفت: این موضوع باعث می شود در تمامی روزهای سال شاهد بازدید شهروندان از مناطق دیدنی و گردشگری باشیم. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: