جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 ارديبهشت 1394     
تقدیر عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از شهردار تهران برای توجه به معلولان

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران اعلام کرد: از عملکرد خوب و ارزشمند شهردار تهران و معاون شهرسازی در مناسب سازی پایتخت و توجه به رفع نیازهای شهروندان معلول یا کم توان حرکتی، سپاسگزارم. 

علی صابری با اشاره به ۱۶ اردیبهشت ماه، سال روز سند جامع حمایت از حقوق معلولان، ابراز افتخار کرد و افزود: با وجود آنکه آقای پشمچی‌زاده، معاون شهرسازی شهردار نخستین روزهای کاری‌اش در این سمت را آغاز کرده است، اما با اعضای شورای شهر در مورد ستاد مناسب سازی فضای شهری برای معلولان، جلسه‌ای برگزار کرد که دستاوردهای ارزشمندی داشته است. 

وی با یادآوری اینکه پیش تر اجرای مصوبه سند جامع حامی معلولان و هماهنگی‌های لازمه با شهرداری به معاونت فنی و عمرانی سپرده شده بود، اظهار کرد: با قول مساعدی که معاون شهرسازی شهرداری تهران داده است، قرار است تا تغییر جایگاه قانونی اجرای این مصوبه، توانمندسازی شهر تهران متوقف نشود و از سوی معاونت شهرسازی پیگیری شود. 

صابری یک خبر خوب به معلولان شهر تهران نیز داد و گفت:شهرداری تهران در آینده نه چندان دور مشاوری از جامعه معلولان خواهد داشت که در رفع نیازهای شهروندان کم توان، نقش حائز اهمیتی خواهد داشت. 

عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر با ابراز رضایت از اینکه ایران مفتخر است که در مجلس خود در مجموعه ۴۰ کشوری قرار دارد که فراکسیون حمایت از معلولان را دارد و تمامی 31 عضو شورای شهر نیز عضو افتخاری این فراکسیون هستند، افزود: با حمایت مدیریت شهری، در آینده شاهد بهبود وضع شهروندان ناتوان جسمی در همه ابعاد خواهیم بود.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: