جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 ارديبهشت 1393     
آموزش رانندگان در ایمنی مسافران نقش اساسی دارد

به گزارش شهرداری نیوز،دو عضو کمیسیون های عمران مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران خواستار توجه ویژه دولت به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و رفع نیازهای حمل و نقلی این کلان شهر شدند.

یک عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم ایمن سازی وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی گفت: به این منظور نیروی انسانی شاغل در حمل و نقل عمومی از جمله رانندگان باید مورد آموزش و بازآموزی قرار گرفته و به موازات آن وسایل نقلیه عمومی نیز مورد آزمایش های فنی و تست های ادواری قرار گیرند.

دکتر اقبال شاکری افزود: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از طریق از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده و جایگزینی اتوبوس های نو، نیازمند تأمین منابع مالی مورد نیاز از سوی دولت است که امیدواریم با همکاری وزارت کشور این بودجه تأمین گردد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که راننده آموزش دیده به اندازه وسیله نقلیه استاندارد، ایمن و سالم در تأمین ایمنی و حفظ سلامتی مسافران نقش دارد، تأکید کرد: دولت باید علاوه بر مترو، نسبت به رفع نیازهای ناوگان حمل و نقل عمومی تهران در حوزه های سه گانه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مینی بوسرانی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشد.

از سوی دیگر، دکتر ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر این که یکی از اهداف طرح هدفمندی یارانه ها باید تقویت حمل و نقل عمومی باشد، خاطرنشان کرد: حمل و نقل شهری از طرح هدفمندی یارانه ها به شدت تأثیر می پذیرد و از این رو صرفه جویی های ناشی از اجرای این طرح باید به سمت تقویت حمل و نقل عمومی سوق پیدا کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: