جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 فروردين 1394     
اعمال 50 درصد تخفیف دانش آموزی استفاده از اماکن ورزشی در تابستان

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تصویب اعمال 50 درصد تخفیف برای دانش آموزان جهت استفاده از فضاها و اماکن ورزشی شهرداری تهران در طول تابستان94 خبر داد.

ابوالفضل قناعتی با بیان مطلب فوق به تصویب افزایش نرخ مجموعه های ورزشی شهرداری تهران پس از چهار سال ثبات قیمت اشاره کرد و گفت: موضوع افزایش نرخ مجموعه های ورزشی در دستور کار این جلسه بود که سرانجام با طرح نظرات موافقان و مخالفان، افزایش 30درصدی نرخ مجموعه های ورزشی در شمال شهر به تصویب رسید.

قناعتی افزود:این در حالی است که این افزایش نرخ در نقاط مرکزی و متوسط نشین شهر تا سقف 20 درصد و در جنوب شهر تنها با 10 درصد افزایش مواجه شده است. به طوری که این قیمت پس از چهار سال افزایش یافت.

به گفته این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر اساس مصوبات امروز شورای شهر، تعداد اعضای ستاد شورایاری به درخواست این ستاد از پنج نفر به هفت نفر افزایش یافت و این در حالی بود که تقاضای افزایش به یازده نفر در این طرح مطرح شده بود.

این عضو شورای شهر همچنین درباره طرح استعفای رضازاده در جلسه امروز شورا گفت: این موضوع به هیچ وجه مطرح نشد. این در حالی است که رضازاده به حفظ عضویت خود در شورا علاقه مند است و معتقد است می تواند هم در فدراسیون باشد و هم در عضویت شورا باقی بماند.

وی افزود: نگاهی به سابقه اعضای شورای شهر که قصد حضور در انتخابات فدراسیون را داشته اند نشان می دهد عضویت در شورای اسلامی شهر تهران در اولویت افراد بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: