جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 تير 1400     
آمادگی در برابر بحران باید جایگزین ترس شود

 به گزارش تهرانی نیوز،شهردار تهران: تلاش می‌کنیم با پیشگیری، آموزش و مانور آمادگی را جایگزین ترس کنیم و این کار درباره مخاطبان مختلف در حال پیگیری است.

آقای پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه مراسم رونمایی از آخرین دستاورد‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: خلاء مدیریت یکپارچه را داریم، اما قانون مدیریت بحران تهران تکلیف را برای بحران‌های خارج از شرایط عادی مشخص و با سطح بندی آن به مقیاس ملی و محلی شیوه برخورد را نیز معلوم کرده است.
 
او با بیان اینکه این قانون نسبتا جدید است، افزود: با آموزش، آمادگی و مانور می‌توانیم قابلیت‌ها را در مدیریت بحران افزایش دهیم.
 
شهردار تهران با اشاره به شانزدهمین سالگرد تاسیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ادامه داد: با تلاش‌هایی که در این شانزده سال و به ویژه دو سال اخیر انجام شده هوشمندی در مقابل مخاطراتی مانند سیل و زلزله و اتش سوزی افزایش پیدا کرده است.
 
او اضافه کرد: البته کلان شهر‌ها با مخاطرات دیگری نیز مواجه هستند. مثلا هیچ کسی تصور نمی‌کرد ویروس کرونا بتواند کل شهر، مشاغل و زندگی عادی را تحت تاثیر قرار دهد.
 
شهردار تهران گفت: تلاش می‌کنیم با پیشگیری، آموزش و مانور آمادگی را جایگزین ترس کنیم و این کار درباره مخاطبان مختلف در حال پیگیری است و رونمایی‌های جدید نیز مربوط به معرفی نرم افزار‌هایی با این هدف است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: