جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 تير 1400     
نوار شمالی کشور تا پایان هفته بارانی است

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا آخر هفته برای نوار شمالی کشور بارش‌های پراکنده اتفاق می‌افتد.

امیرسرکرده افزود: این بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان رخ می‌دهد هرچند در روز‌های گذشته نیز شاهد بارش باران در این مناطق بودیم.
 
وی گفت: در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی نیز از فردا احتمال بارش باران وجود دارد و همچنین روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته علاوه بر این استان ها، استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل نیز اضافه خواهد شد.
 
سرکرده افزود: در نواحی جنوب شرقی کشور هم بارش باران ادامه خواهد داشت و عصر‌ها با شکل گیری ابر‌های همرفتی رگبار‌های پراکنده را در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و نواحی شرقی و شمالی استان هرمزگان شاهد هستیم و بعید نیست با توجه به اینکه آخر هفته شاهد ورود جریان‌های مرطوب از هندوستان به سمت جنوب شرق ایران هستیم، در جنوب استان فارس هم بارش‌های پراکنده رخ دهد.
 
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه آب‌های جنوبی کشور مواج است، افزود: دریای خزر نیز همسو با خلیج فارس و دریای عمان مواج است و ارتفاع موج به حدود یک و نیم متر خواهد رسید، ضمن اینکه وزش باد پدیده غالب این روز‌های مناطق مرکزی، شرقی و غربی کشور است که به تولید گرد و خاک منجر خواهد شد.
 
وی گفت: دمای تهران امروز در گرم‌ترین زمان به حدود ۳۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: