جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 تير 1400     
کمک صد هزار دلاری چهره مشهور به مردم غزه

ایندیپندنت فارسی: هدی کاتان (قطان) بلاگر عراقی آمریکایی معروف به «هدی بیوتی» صد هزار دلار به سازمان خیریه «پزشکان بدون مرز» اهدا کرد تا برای رسیدگی به وضعیت مردم غزه، هزینه شود.
 
این متخصص زیبایی و آرایش که ثروت خود را از راه معرفی خدمات زیبایی و فروش محصولات نشان تجاری خودش به دست آورده است در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از ارائه خدمات کمک‌های پزشکی، نوشت: «ممکن است که دیگر اخبار غزه در مرکز توجه نباشد اما مشکلات مردم در آنجا ادامه دارد و به ما نیاز دارند.»
 
او با اشاره به محدودیت‌های کمک به مناطق فلسطینی نوشت: «من سؤالات زیادی در مورد چگونگی کمک دریافت کردم. می‌دانم که دشوار است که بفهمیم در چنین شرایطی می‌توانیم چه کار کنیم. چگونه می‌توانیم در کشورهایی که کمک‌رسانی محدودشده است به افراد دسترسی پیدا کنیم؟»
 
 کمک صد هزار دلاری چهره مشهور به مردم غزه
 
 
هدی کاتان با اعلام اینکه او و خواهرانش سازمان خیریه پزشکان بدون مرز را به این منظور انتخاب کردند درباره دلیل خود گفت: «من و خواهرانم صد هزار دلار به پزشکان بدون مرز کمک کردیم. من آن‌ها را انتخاب کردم زیرا می‌دانم آن‌ها روی زمین هستند (شفافیت مالی دارند) و می‌توانم ببینم که پول من به کجا می‌رود.»
 
 او در ادامه از بیش از دو میلیون دنبال کننده صفحه شخصی‌اش خواست اگر مؤسسات خیریه قابل‌اعتماد دیگری را برای این منظور می‌شناسد به همدیگر معرفی کنند.
 
هدی کاتان، کارآفرین خودساخته عراقی آمریکایی که ساکن دبی است با همکاری خواهرانش نشان تجاری هدی بیوتی را با تمرکز بر بازار خاورمیانه و سلیقه شرقی راه‌اندازی کردند اما محصولات او از ابتدا با توجه بین‌المللی مواجه شد. کیم کارداشیان از اولین هواداران جهانی او و مژه مصنوعی‌های نشان تجاری هدی بود.
 
دو خواهر هدی، مونا و عالیا او را در این موفقیت همراهی می‌کنند. در حال حاضر هدی بیوتی ۱۴۰ محصول متنوع دارد و گفته می‌شود ارزش این نشان تجاری از ۱ میلیارد دلار گذشته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: