جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 تير 1400     
قدردانی شهردار منطقه ۱۳ از کادر سلامت پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۳ و هیات همراه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا (نقاهتگاه ۱۷ شهریور) واقع در مرکز بهداشت کرونا و مرکز واکسیناسیون خودرویی بوستان جنگلی سرخه حصار بازدید و از کادر مستقر در این مراکز قدردانی کرد.

مجتبی شکری، شهردار منطقه در بازدید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا ضمن اهدای شاخه گل به کادر سلامت این پایگاه گفت: جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت در عرصه مقابله با کرونا و واکسیناسیون شهروندان تشکر و قدردانی شود؛ بی شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است.
 
او افزود: قطعا مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران به ویژه مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار این عزیزان با خداوند متعال است.
شکری همچنین با حضور در مرکز واکسیناسیون خودرویی بوستان جنگلی سرخه حصار از تلاش‌های کادر مستقر در ایستگاه‌های این مرکز قدردانی کرد و افزود: اعضای کادر درمان، فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند و خاطره‌های به یاد ماندنی از ایثار و مهربانی را به جا گذاشته اند.
 
شهردار منطقه با اشاره به استقبال شهروندان از مرکز واکسیناسیون خودرویی بوستان جنگلی سرخه حصار با توجه به مزیت‌های این طرح گفت: کادر درمان همزمان با شروع به کار این مرکز، بی وقفه مشغول تزریق واکسن بوده اند و تعداد ایستگاه‌های تزریق در این بوستان افزایش یافته است و همزمان برای شش خودرو تزریق انجام می‌شود.
او یاد آور شد: بر اساس آمار‌های اعلامی، بیش از ۷ هزار دوز واکسن در منطقه ۱۳ تزریق شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: