جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 تير 1400     
تصفیه خانه «فیروز بهرام» آماده بهره برداری است

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تصفیه خانه «فیروز بهرام» با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری است.

عبدالرضا چراغعلی در جلسه کارگروه آب کشاورزی با اشاره به اینکه بحث آب و حواشی مربوط به آن تبدیل به یک چالش جدی و تراژدی اجتماعی در سطح کشور و تهران شده است، اظهار داشت: نگرانی‌ها از این جهت است که اگر با برنامه ریزی و لطف الهی، در سال جاری بحران را سپری کنیم، اما سال بعد بسیار سال بحرانی‌تر و سخت تری خواهد بود.
 
وی افزود: تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات حوزه آب را در بخش کشاورزی در سال جاری با کمترین خسارت حل و باید چشم انداز‌های لازم را نیز ترسیم کنیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه برای حل بحران آب نیاز به تعامل و کار گروهی بین دستگاه‌های مختلف است، تصریح کرد: در خصوص مشکلات آب، دستگاه‌ها با تعامل و کمک به یکدیگر در موضوع‌ها و مسائل مربوط به کم آبی به دنبال راه حل‌های مناسب باشند تا بتوانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
 
چراغعلی سپس گفت: پیگیری‌های مربوط به مراکز پمپاژ آب را که باید به بهره برداری برسد، دنبال کنیم و تمهیداتی پیش بینی شود تا سرمایه‌های ملی را که آنجا هزینه شده است، وسعت بیشتری دهیم و هم آن بخشی را که نهایی شده است، فکری کنیم تا ضمن بهره برداری کارایی لازم را داشته باشد.
 
وی عنوان کرد: وزارت نیرو در خصوص این موارد با همکاری جهاد کشاورزی برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد و اگر می‌بینید که طرحی را نمی‌توان به اتمام برسانیم، توانایی‌ها خود را بر روی طرح‌های دیگری بگذاریم که میزان بهره وری و ظرفیت آن بیشتر است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: