جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 تير 1400     
روحانی: روند شیوع کرونا کاهشی است

یلنا: رئیس‌جمهور با بیان اینکه روند شیوع کرونا در کشور کاهشی است، گفت: تنها چند استان شرایط متفاوتی دارند.
 
حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در آستانه هفتم تیرماه قرار داریم؛ شهادت آیت‌الله شهید بهشتی بهشتی و ۷۲ تن از یارانش روز بسیار سختی برای مردم عزیر ما بود همچنین روز قبلش سوءقصد به جان مقام معظم رهبری بود که شرایط و روزهای بسیار سختی در سال ۶۰ بر مردم ما گذشت و باید از شهید بهشتی به عنوان یکی از مظلوم‌ترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم.
 
وی ادامه داد: اتهامات بسیاری که بر آن بزرگوار روا داشتند و او را غرب‌گرا لقب دادند و روشنفکری دانستند که اعمالش با مواضع دینی فاصله دارد، لیبرال معرفی کردند و اتهاماتی به آن عزیز گفته شد که عمدتا توسط آدم‌های منحرف مطرح شد و در اجتماع بی تاثیر نبود و با طرح اتهامات فراوان نسبت به این چهره در جامعه نفرت ایجاد کرده بودند و دشمنان داخلی و خارجی از ایشان عصبانی بودند.
 
وی افزود: چهره‌های نفاق داخلی از شهید بهشتی به دلیل توانمندی‌هایش، مدیریتش، عقلانیتش،‌تشکیلاتی بودنش و اینکه یک چهره کاملا دنیا دیده بود، جهان و منطقه را می شناخت، به مکاتب فکری که در جهان آن روز وجود داشت واقف بود و نسبت به آینده کشور و جهان کاملا آینده نگری دقیقی داشت و به عنوان یک ستون و امید به آینده مطرح بود عصبانی بودند. البته شهادت شرایط را عوض کرد و مردم به ایشان واقف شدند. یاد ایشان و شهدای حزب جمهوی اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و هفته قوه قضائیه را هم گرامی می‌داریم که بار سنگین عدالت و آرامش مردم را به عهده دارد.
 
رئیس جمهوری گفت: در زمینه کرونا در مجموع روند، روند کاهشی بوده و این هفته نسبت به هفته پیش روند کاهشی بوده اما چند استان حالت ویژه‌ای دارند؛ عمدتا استان‌های جنوبی و سیستان و بلوچستان و کرمان شرایط متفاوت است اما در سایر استان‌ها روند، نزولی بود و الحمدالله امروز هم شاهد خیز جدیدی نیستیم اما نباید نسبت به این مساله مطمئن باشیم. امروز در کشورهای مختلف جهان شاهد موج جدید هستیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: