جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 خرداد 1400     
بازچرخانی آب در تهران، معادل ایجاد یک سد مجازی است

 به گزارش تهرانی نیوز،،شهردار تهران: بازچرخانی آب در تهران معادل ایجاد یک سد مجازی است و با چرخه مجدد آب و پساب صورت می‌گیرد.

پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری مشترک دو معاونت خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی درباره عملکرد شهرداری گفت: باغ‌هایی که به بوستان تبدیل شدند همان‌هایی بودند که قرار بود، به برج باغات تبدیل شوند.
وی با اشاره به اینکه خیابان ولیعصر از محور‌های کاری ما در برنامه تهران ۱۴۰۰ بوده و از ۱۸ هزار درخت که در این خیابان بوده ۶ هزار باقی مانده بود، گفت: ۳ هزار اصله درخت جدید در ولیعصر کاشتیم و با تعداد زیادی از درختان با عمر ۷۰، ۸۰ سال جایگزین شد.
 
شهردار تهران افزود: در میادین میوه و تره بار میزان رضایتمندی مردم بالا بود، چون به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد قیمت‌ها متعادل‌تر است.
 
وی ادامه داد: همچنین شرایط آتش نشانی با قبل از حادثه پلاسکو قابل مقایسه نیست، توزیع ایستگاه‌ها در کاهش زمان رسیدن به محل حادثه مؤثر بوده است و با توافق با اورژانس
 
آمار اورژانس از ۲۹ دقیقه به ۱۵ دقیق کاهش شده و ۴۰ پد بالگرد ایجاد شده است که در شرایط بحران خود را نشان می‌دهد.
 
شهردار تهران گفت: در زمینه پسماند اقداماتی را تحت عنوان گلماند اجرا کردیم و شهروندانی که به تفکیک بپردازند، با هدیه گلدان و کتاب تقدیر می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه فوتی‌های تهران پیش از کرونا روزانه حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ نفر بود و در شرایط کرونا به دو برابر رسید، گفت: کار بهشت زهرا در این دوران که با احترام و شرایط بهداشتی اقدام به تطهیر و تدفین کرونایی‌ها می‌شد، قابل تقدیر بود.
 
حناچی تاکید کرد: نشاط اجتماعی نقطه هدف ماست، اما کرونا شکل آن‌را عوض کرد و محله محوری و تبدیل پروژه‌ها به مقیاس محلی دیگر برنامه این دوره بوده و دو سال است که دیگر در فصل سرما فوتی و سرمازده نداشته‌ایم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: