جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 خرداد 1400     
تدوین نظام آموزشی جدید برای محیط‌بانان

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین نظام آموزشی جدید برای محیط‌بانان در قالب ۲۰ پودمان خبر داد.

 آرش یوسفی امروز در نشست خبری سازمان حفاظت محیط زیست که به‌صورت آنلاین برگزار شد، درباره آموزش محیط‌بانان توضیح داد: درحال‌ حاضر تمامی محیط‌بانان شاغل در سازمان محیط زیست دوره استاندارد آموزشی ۱۵ روزه‌ای را گذرانده‌ و مهارت‌های کاربردی و پایه را آموزش دیده‌اند.
 
وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر متاسفانه به محیط‌بانان آموزش‌های کامل و استانداری ارائه نمی‌شد اما اکنون تمامی محیط‌بانان دوره آموزشی و توجیهی را گذرانده‌اند.
 
یوسفی با اشاره به اینکه برنامه نظام آموزشی محیط‌بانان تدوین شده است، اظهارکرد: در نظام جدید آموزش‌هایی برای محیط‌بانان در قالب ۲۰ پودمان از بدو استخدام تا مرحله افسران عالی و بالاترین درجه‌های یگان حفاظت تعریف شده است.
 
رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: نظام آموزشی جدید به تصویب کمیته سرمایه انسانی سازمان رسیده است و اکنون درحال اجرا است. تمامی محیط‌بانان جدید پودمان اول که دوره توجیهی بدو خدمت و پودمان دوم که آمادگی جسمانی و دفاع شخصی است را گذرانده‌اند.
 
به گفته وی این دو پودمان برای تمامی محیط‌بانان کشور تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: