جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 فروردين 1394     
دستگاه های اجرایی نسبت به مسئولیت خود در شهر کوتاهی نکنند

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ،عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار مسئولیت پذیری بیشتر ادارات آب و گاز با شرکت مترو شد.

شاکری با اشاره به ریزش خط7 مترو در میدان قیام تاکید کرد: بخشی از این فروریختگی در اثر نشت آب بوده و یک کارگر هم زخمی شده است، اما جالب است که لوله آبی که از اینجا گذشته و باعث این اتفاق شده است، صاحب ندارد. معلوم نیست که این لوله برای اداره آب است یا فرد دیگری چرا که اداره آب اعلام می کند این لوله در نقشه های ما وجود ندارد و مسئولیتی در این زمینه پذیرفته نمی شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اداره گاز هم درباره لوله بسیار پر فشاری که از آنجا می گذرد، به مسئولیت های خودش عمل نمی کند. اگر این لوله منفجر می شد شبیه یک بمب عمل می کرد.

شاکری تاکید کرد: دستگاه های اجرایی نمی توانند نسبت به مسئولیت خود در این زمینه کوتاهی کنند، البته ما تجمیع مسئولیت را در فرو ریختن گود لاله زار - جمهوری دیدیم و به همین منظور از تشریک مساعی همه سازمان ها برای حل این معضل تشکر می کنم.

شاکری تعلیق حج از سوی وزارت ارشاد را نیز یک اقدام انقلابی توصیف کرد و گفت: خواسته اعضای شورای اسلامی شهر نیز همین مورد بود و امید می رود در بقیه موارد نیز به همین ترتیب از منافع ملی حمایت کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: