جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 فروردين 1394     
توجه به گردشگری توسط مدیریت شهری در تقویت بنیان خانواده موثر بوده است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گردشگری این فرصت را برای تهرانی ها فراهم می کند تا شهر خود را بهتر بشناسند، گفت: گردشگری باعث می شود تا هویت تاریخی شهر بهتر شناسایی شود.

معصومه آباد با اشاره به اینکه گردشگری این فرصت را برای تهرانی ها فراهم می کند تا شهر خود را بهتر بشناسند، افزود: این موضوع باعث می شود تا شهروندان با فرصت های گردشگری شهر تهران آشنا شوند و در نهایت از محیط شهری و زندگی خود، شناخت بهتری پیدا کنند. 

عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گردشگری باعث می شود تا هویت تاریخی شهر بهتر شناسایی شود، خاطر نشان کرد: به همین منظور به دنبال این هستیم که هویت های پایداری را در شهر تهران ایجاد کنیم تا حساسیت شهروندان نسبت به محیط زندگی خودشان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند تهرانگردی را در فصل بهار و تابستان نیز دنبال کنند، یاد آور شد: در سطح ملی، هویت طبیعی شهر تهران و همچنین گونه های گیاهی متنوع در پایتخت بی نظیر است زیرا مکان های ناب تاریخی و طبیعی بسیاری در شهر تهران داریم.

آباد با تاکید بر اینکه آشنایی مردم نسبت به مکان ها و فرهنگ های شهر تهران در پیوندهای اجتماعی پایتخت تاثیر بسزایی دارد، گفت: این فضاهای تفریحی و گردشگری می تواند در گرمتر کردن محیط خانوادگی شهروندان تهرانی نیز موثر باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: