جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
زحمات شهرداری را نمی شود نادیده گرفت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،هادی ساعی در صدو چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر با قدردانی ازهمراهی و حضور اعضای شورای شهر و معاونت خدمات شهری در جریان فوت یکی از اعضای خانواده اش گفت: درخصوص این حادثه متاسفانه برخی از موضوعاتی که در رسانه ها درج شد به آن شکلی نبود که مطرح شد.

هادی ساعی در حالی که در جلسه علنی شورا اظهارکرد که حواشی را به خبرنگاران می گویم ، درجمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه امروز به شرح ماوقع درباره حادثه فوت عمویش پرداخت .

وی درباره این حادثه گفت: باپیگیری  در خصوص جمع آوری زباله ها معاون شهردار ناحیه به محل آمد و خود پیگیر این موضوع شد اما دو پیمانکار جمع آوری زباله حتی به معاون ناحیه نیز پرخاشگری می کردند .

ساعی اظهارکرد: من در صحن شورا از عملکرد معاونت خدمات شهری تشکر کردم، چرا که نمی شود زحمات را نادیده گرفت. در قبل از وقوع درگیری نیز معاون شهردار ناحیه با حضور در محل پیگیر رفع مساله جمع آوری زباله شده بود و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت. حتی کارگران پیمانکار نیز در زمان وقوع حادثه درحال خالی کردن مخازن زباله بودند اما این درگیری درجریان پرخاشگری ورفتار ناهنجار دو برادر متهم رخ داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: