جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
تقدیر از فعالیت های بهار فاطمی شهرداری تهران در نوروز

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه علنی امروز شورا ضمن تشکر از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان فرهنگی و هنری به خاطر ایجاد فضای فاطمی در آغاز سال جدید گفت: در ابتدای سال جدید هم فضای نشاط نوروزی و هم فضای یاد مناقب حضرت فاطمه (س) برقرار بود که جای تشکر دارد.

همچنین از معاونت خدمات شهری به خاطر صفایی که به شهر دادند نیز تقدیر می کنیم. 

شاکری عنوان داشت: بوستان بزرگ 1400 هکتاری حوالی شهید بابایی که به نام مطهر یاس فاطمی نامگذاری شد، عیدی خوبی برای مردم شهر تهران بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجاوز به دو زائر نوجوان ایرانی در سفر عمره، گفت: اگر جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم از این بی تدبیری استعفا می دادم. آنقدر این خباثت بالاست که ما از هر اقدامی که دولت انجام دهد قاطعانه حمایت می کنیم.

وی یادآور شد: در ذهن هیچ بشری نمی گنجد زائرعمره که می خواهد در فضای نوروزی از معنویت حج و بیت الله حرام استفاده ببرد به خسارت جبران ناپذیر در زندگی اش تبدیل شود.

شاکری ادامه داد: از وزارت خارجه، وزارت کشور و سازمان حج و زیارت درخواست داریم تا درخصوص این حادثه به هیچ وجه کوتاه نیایند و اجازه ندهند این قضیه به بوته فراموشی سپرده شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: