جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
اعطای مدال خدمت جهادی به شهردار تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،اسماعیل دوستی گفت: آماده سازی بوستان جنگلی یاس در بازه زمانی کوتاه اتفاق تاریخی بود، ازاین رو به عنوان عضو شورای شهر پیشنهاد می‌دهم تا مدال خدمت جهادی را به شهردار تهران اعطا کنند.

اسماعیل دوستی در نخستین جلسه شورا در سال جاری که در بوستان جنگلی یاس برگزار شد ، اعلام کرد: هم زمان با نخستین روزهای سال ۹۴ شاهد اتفاق تاریخی برای ایران و جهان از داخل کشور بودیم. 

افتتاح بوستان جنگلی بوستان یاس‌‌ همان اتفاق تاریخی است که امروز با اعضای شورا از آن بازدید کردیم.

 وی ادامه داد: جا دارد از مقام معظم رهبری تشکر کنیم و از خداوند منان بخواهیم که سایه ایشان را در جهان اسلام مستدام بدارد.

دوستی با قدردانی از پیگیری‌های مجدانه دکتر قالیباف در آماده سازی بوستان یاس گفت: به حق اگر پیگیری‌های آقای شهردار نبود شاید افتتاح چنین بوستانی اتفاق نمی‌افتاد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه افتتاح بوستان جنگلی یاس در بازه زمانی کوتاه الگویی برای تمام کلان شهر‌هاست ، تصریح کرد: از شهرداری تمام کلان شهر‌ها می‌خواهم که فضای عمومی را به عنوان فضای سبز در اختیار مردم بگذارند.

دوستی در پایان از اعضای شورای شهر خواست تا اعضای شورا در دیداری حضوری مراتب قدردانی خود  از مقام معظم رهبری را به عمل آورند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: