جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
مدیریت شهری ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می‌دهد دولت ۲۰۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در چند سال اخیر، کارهای بسیار خوبی در پایتخت انجام شده، گفت: حتی منتقدانی که دید مثبتی نسبت به مدیریت شهری و عملکرد آن ندارند نیز بار‌ها و بار‌ها به این نکته صحه گذاشته و تأکید کرده‌اند که در این چند سال، اقدامات بسیار خوبی در تهران اتفاق افتاده است.

علیرضا دبیر افزود: البته باید جلوی رشد بی‌رویه تهران گرفته شود و به این منظور، چنانچه طرح جامع شهر تهران مورد پیگیری قرار گرفته و به آن عمل شود، اتفاق بسیار خوبی خواهد افتاد و در غیر این صورت، اتفاقاتی که در ۲۰ سال اخیر رخ داده، همچنان ادامه خواهد یافت و وضع بد‌تر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها باید کمک کنند تا برای آیندگان، تهران خوبی از خود به یادگار بگذاریم، اظهار کرد: قدیمی‌ها با وجود ایرادات و اشکالاتی موجود در زیرساخت‌های شهری، تهران خوبی را برای ما به یادگار گذاشته‌اند. 

دبیر با بیان اینکه در تهران، ۱۷ دستگاه، خود را صاحب موضوع ترافیک می‌دانند و این دستگاه‌ها باید یکپارچه شوند، تصریح کرد: به این منظور باید دولت و زیرمجموعه‌های تحت نظارت آن کنار بروند و تمام مجموعه‌ها در حوزه اجرا با مدیریت شهری هماهنگ باشند. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر اینکه برای مثال، دولت در بودجه مترو باید به مدیریت شهری کمک کند و این طور نباشد که شهرداری تهران ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص دهد و دولت ۲۰۰ میلیارد تومان، ‌خاطرنشان کرد: ترافیک را با برنامه‌ریزی صحیح، نقشه راه درست، زیرساخت مناسب و اقدامات کار‌شناسی شده می‌توان مدیریت کرد و در این می‌ان، فقط مترو است که می‌تواند ترافیک را ضربه فنی کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: