جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 فروردين 1394     
برج میلاد تهران یکی از منحصربه فردترین اماکن تفریحی و گردشگری پایتخت است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ،رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از جشنواره نوروزی عطر یاس برج میلاد تهران گفت: برج میلاد تهران یکی از منحصربه فردترین اماکن تفریحی و گردشگری برای شهروندان و مسافران نوروزی تهران است و با برگزاری جشنواره نوروزی مردم در طول تعطیلات نوروز مردم پایتخت شادی و شور ایام عید را دارند.

مهدی چمران شب گذشته  همزمان با اجرای طرح ساعت زمین از بخش های مختلف جشنواره نوروزی برج میلاد تهران با عنوان "عطریاس"بازدید کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به استقبال خوب مردم از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران گفت:در تهران به رغم اینکه اماکن گردشگری زیادی وجود دارد اما اماکن تفریحی همچون برج میلاد تهران بسیار اندک است و باید با تدارک ویژه برنامه های خاص در ایامی همچون نوروز امکان تفریح و شادی را برای مردم پایتخت و مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

وی افزود: برج میلاد تهران یکی از منحصربه فردترین اماکن تفریحی و گردشگری برای شهروندان و مسافران نوروزی تهران است و با برگزاری جشنواره نوروزی مردم در طول تعطیلات نوروز مردم پایتخت شادی و شور ایام عید را دارند.

چمران با اشاره به استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های برج میلاد تهران گفت: یکی از ویژگی های برنامه های نوروزی برج میلاد تهران برپایی غرفه های سوغات و صنایع دستی است و اینگونه فرهنگ و تمدن سایر شهرهای ایران که پشتوانه تاریخی دارند، به مردم پایتخت معرفی می شود.

رئیس شورای شهر تهران با توجه به حضور گسترده مردم در برنامه های نوروزی برج میلاد تهران پیشنهاد داد: حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز منجر به افزایش جمعیت می شود که اگر هر کدام از این خانواده ها بخواهند با خودرو شخصی به برج میلاد بیایند ترافیک سنگینی ایجاد می شود و حتی موجب ناراحتی برخی از شهروندان می شود. لذا پیشنهاد می شود که در ویژه برنامه های خاصی همچون نوروز از حمل و نقل عمومی با مسیر اختصاصی برج میلاد تهران تدارک دیده شود که مردم در آسودگی و آرامش خیال از محوطه برج میلاد تهران استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: