جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 فروردين 1394     
عید نوروز زمان خوبی برای دیدن شهر تهران است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ،عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه عید نوروز زمان خوبی برای دیدن شهر تهران است، گفت: در این روزها شهروندان و مسافران  می توانند در شهر تهران به راحتی رفت وآمد کرده و از زیبایی ها و طبیعت تهران بهره مند شوند.

احمد مسجد جامعی با بیان اینکه ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران 4 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این در حالیست که این ستاد  طی 2 سال گذشته پشتوانه تجربه پیشین را نیز داراست و می تواند از آن بهره مند شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه ستاد گردشگری عید نوروز شهرداری تهران با سازمان میراث و گردشگری در این ایام همکاری ویژه ای دارد، یاد آور شد: امسال نیز بخش خصوصی در این زمینه فعال شده است.

وی با بیان اینکه فضای شهر تهران بسیار دیدنی است، اضافه کرد: ولی در شلوغی روزهای معمول زندگی این فضا گم می شود و آلودگی هوا و ترافیک به اندازه ای شدید است که مانع دیدن شهر می شود اما در روزهای عید نوروز می توان از اماکن دیدنی پایتخت بازدید کرد.

مسجدجامعی با تاکید بر اینکه عید نوروز زمان خوبی برای دیدن شهر تهران است، گفت: در این روزها شهروندان و مسافران  می توانند در شهر تهران به راحتی رفت وآمد کرده و از زیبایی ها و طبیعت تهران بهره گیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: