جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 اسفند 1393     
اقدامات مناسب شهرداری تهران در توسعه فضای سبز

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران در توسعه فضای سبز شهر اقدامات مناسب بسیاری را انجام داده است ، گفت: با توجه به شرایط شهر تهران و آلودگی هوا نیاز به گسترش بیش از پیش فضای سبز داریم.

الهه راستگو در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه زنان و تولید ملی افزود: از سوی شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران فعالیت بسیاری در زمینه توسعه فضای سبز شهر تهران انجام شده که در این راستا باید از دست اندرکاران قدردانی کرد.

راستگو در خصوص تصمیم جدید شهرداری تهران و راه اندازی کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" نیز گفت: شورای شهر و شهروندان به طور حتم از این طرح استقبال می کنند اما به نظر من اجرای چنین طرح هایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به زمان دارد.

 وی در ادامه از دست اندرکاران نمایشگاه زنان و تولید ملی به دلیل توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از فعالیت های آنان قدردانی کرد و گفت: نمایشگاه زنان و تولید ملی برای بانوان که سرپرست خانوارند و سرپرستی دو یا سه فرزند را برعهده دارند کارآفرینی ایجاد می کند.

راستگو اقدامات ستاد توانمندی سازی شهرداری تهران را در نمایشگاه امسال بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در موارد مختلف از جمله بودجه همواره از ستاد توانمند سازی شهرداری تهران حمایت کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: