جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 مهر 1399     
پیش‌بینی وقوع رگبار باران برای برخی مناطق کشور

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور تا روزهای پایانی هفته خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده برای شمال غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه طی این مدت در شمال شرق و بخش‌هایی از غرب کشور بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: طی روز چهارشنبه (۱۷ مهر) بارش در سواحل دریای خزر و مناطق جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه دارد.
 
ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (۱۸ مهر) بارش باران در سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز رخ می‌دهد، اظهارکرد: روز جمعه (۱۹ مهر) در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: از امروز (۱۴ مهر) تا پایان هفته در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ مهر) نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و گاهی رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۶ مهر) نیز نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: