جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1399     
رزم حسینی از همرزمان سردار سلیمانی و از یادگاران دفاع مقدس است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت صمت است، گفت: ایشان از همرزمان سردار سلیمانی و از یادگاران دفاع مقدس است و برنامه های مثبت و خوبی برای تحول در مناطق و استانهای محروم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس جهت تصدی این وزارتخانه گفت: ایشان مدیری باتجربه، توانمند، دلسوز و پای کار است و تا کنون نشان داده از کار کردن خسته نمی شود.
 
وی با بیان اینکه برنامه های آقای رزم حسینی در بخش صنعت، کشاورزی، معدن و تجارت امیدوار کننده است، افزود: ایشان بر تولید در داخل، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات و موانع تولید و افزایش صادرات نظر دارد.
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا با اجرای این برنامه هاف شاهد تحول و توسعه در کشور خواهیم بود.
 
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه تجربیات کاری ایشان نشان داده که به مناطق محروم توجه ویژه دارد، افزود: امیدواریم با رای مثبت نمایندگان و فرستادن ایشان به وزارت صمت و اجرای این برنامه ها شاهد، تحول و توسعه مناطق محروم بخصوص در بخش صنعت، معدن و تجارت این مناطق باشیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به ضرورت تامین کالاهای اساسی در کشور گفت: امیدواریم آقای رزم حسینی در تامین کالاهای اساسی مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد و مردم این مناطق از رنج و مشقت معیشت رهایی یابند.
 
وی وزیر پیشنهادی صمت را از نیروهای جهادی و از یادگاران دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از ویژگی های بارز ایشان این است که از همرزمان سردار سلیمانی و از یادگاران دفاع مقدس است. ایشان مدیر دلسوز و مدافع نظام و انقلاب است.
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به برنامه های مثبت و خوب ایشان برای تحول در مناطق و استانهای محروم، مجلس به ایشان رای اعتماد می دهد.
 
بررسی صلاحیت رزم حسینی در دستور کار روز سه شنبه مجلس قرار دارد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: