جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1399     
متعهد به تصمیمات گرفته‌شده در خوزستان هستیم

باشگاه خبرنگاران: رئیس مجلس گفت: خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده در خوزستان را با نظارت مستمر تا به سرانجام نهایی رسیدن آنها پیگیری کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: توفیق داشتم که به مدت ۴ روز مهمان مردم خون گرم، شریف، شهد پرور و سر افراز خوزستان باشم. ما خود را بیش از این مدیون مجاهدت‌های مردم خوزستان می‌دانیم، اما در این مدت استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی من را شرمنده خود کرد و خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان دانستم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که از صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مردم سر افراز خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همه آنان را به گرمی بفشارم، لازم می‌دانم از هر ۱۷ نماینده استان تشکر و قدردانی کنم چرا که این مهم بدون همراهی و تلاش آن‌ها حتما ممکن نبود، تمامی این عزیزان از حدود ۶ هفته پیش تمام توان خود را به کار بستند تا مشکلات حوزه انتخابیه آن‌ها و مسائل مردم به درستی شناسایی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه این عزیزان زحمات زیادی متحمل شدن تلاش‌های بی وقفه‌ای برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان به انجام رساندند. ما خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام نهایی رسیدن آن‌ها پیگیری کنیم.

قالیباف تاکید کرد: تمام تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات ان‌شاءالله در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

وی گفت: در پایان از ملت شریف ایران و عموم مومنان صمیمانه تشکر می‌کنم که در ماه محرم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) حماسه‌ای درخشان آفریدند و نشان دادند که ما حقیقتا ملت امام حسین (ع) هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: