جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 شهريور 1399     
گلایه هاشمی از عدم تکمیل بزرگراه شهید بروجردی و نبود مترو در منطقه ۱۸

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم تکمیل بزرگراه شهید بروجردی و محور نیلوفری در منطقه ۱۸ گلایه کرد.

محسن هاشمی پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۸ با بیان این که یکی از مشکلات این منطقه عدم تکمیل بزرگراه شهید بروجردی است، گفت: از ابتدای فعالیت شورای شهر پنجم تکمیل این بزرگراه جزو پروژه‌های اولویت دار بود و باید هر چه زودتر با تملک زمین‌ها این پروژه تکمیل شود اما به نظر می‌رسد که نسبت به این مهم اهتمام کافی نشده است و بهتر است جدیت به خرج دهید تا امسال حتما این پروژه افتتاح شود.
 
وی با بیان این که شهردار منطقه ۱۸ در زمانی که من در مترو بودم  مدیر عامل سازمان مجتمع‌های ایستگاهی بود و از پیشتازان مترو محسوب می‌شود اما جالب است که در منطقه ۱۸ حتی یک ایستگاه مترو نداریم، گفت: در زمان مدیریت وی حدود 2000 میلیارد تومان پروانه مجتمع‌های ایستگاهی صادر شد و این پول اساس احداث خط ۳ و ۴ مترو شد. اما حالا که استفاده از مجتمع‌های ایستگاهی یک سیاست کلی است و شهردار هم دستور داده اتفاقی نمی‌افتد و من یک بار در بازدید میدانی از منطقه گفتم که اگر نتوانیم از ظرفیت زمین‌های منطقه ۱۸ برای احداث مترو استفاده کنیم از بی عرضگی منطقه است و حالا مجددا آن را تکرار می‌کنم.
 
وی افزود: یکی از مشکلات منطقه ۱۷ و ۱۸ محور ۹ کیلومتری نیلوفری است که از زمان سرکارآمدن ما می‌گفتند که قرار است مسابقه طراحی آن برگزار شود که به نظر می‌رسد می‌تواند چیزی شبیه پلازای امیرکبیر ساخته شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: