جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1399     
در شورای عالی استان‌ها
حرکت به سمت شفافیت با راه اندازی سامانه ثبت تخلفات

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،رئیس شورای عالی استان‌ها: سامانه ثبت تخلفات باعث افزایش بعد نظارتی ما در شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌شود و گامی بسوی شفافیت بیشتر است.

احمدی افزود: سامانه ثبت تخلفات و شکایات برای تسهیل دریافت گزارش‌های مردمی راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها به صورت آزمایشی از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: مردم می‌توانند هر شکایتی را که از شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دارند به شورای عالی استان‌ها گزارش کنند که در شورای عالی استان‌ها و شعبه‌های آن بررسی و در صورت نیاز به مراجع قضایی ارجاع شود. از آن جایی که ۵۰ درصد خدمات به مردم از سوی مدیریت شهری ارائه می‌شود، رسیدگی و توجه به این حوزه بسیار اهمیت دارد و به نظر من راه‌اندازی این سامانه به خودی خود می‌تواند بازدارنده باشد.
 
رئیس شورای عالی استان‌ها همچنین در خصوص نحوه عملکرد این سامانه گفت: سی و پنج شعبه رسیدگی به تخلفات در شورای عالی استان‌ها و شورا‌های استان راه‌اندازی کردیم. شکایات دریافت شده از سوی مردم ابتدا برای راستی آزمایی به استان مربوطه ارسال می‌شود و در صورت تایید درستی آن اقدام به جلوگیری از تخلف خواهیم کرد و اگر نشود جلوگیری کرد، به مراجع قضایی ارجاع می‌کنیم تا از طریق قانونی به این تخلفات و شکایات رسیدگی شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: