جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1399     
تقسیم بندی در ۵ مقطع اجرایی
پیشرفت عملیات بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،پیشرفت عملیات بهسازی روکش آسفالت مسیر‌های کندروی بزرگراه آزادگان از مرز ۴۸ درصد فراتر رفت.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پروژه بهسازی روکش آسفالت کندرو‌های بزرگراه آزادگان با هدف بهبود فرآیند انجام کار به ۵ مقطع اجرایی تقسیم شده است، ضمن آنکه یک مقطع از مسیر‌های تندروی بزرگراه در بخش حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا بزرگراه فتح نیز در دستور کار پروژه قرار دارد و اجرای اقدامات ترمیمی در این مقطع اجرایی از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.
 
هوشیام علائی افزود: عملیات مرمت و بهسازی مسیر‌های کندروی بزرگراه آزادگان، طیف گسترده‌ای از اقدامات ترمیمی از قبیل تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی، روکش آسفالت، پیاده روسازی، اجرای انهار، اصلاح عرض معبر و ایمن سازی مسیر‌های ورودی و خروجی معابر مرتبط را در بر می‌گیرد. در این پروژه بیش از ۱۶۳ هزار تن بتن غلتکی، ۴۱ هزار تن آسفالت بیندر و بیش از ۲ هزار تن آسفالت توپکا مورد استفاده قرار گرفته است.
 
پروژه بهسازی کندرو‌های بزرگراه آزادگان حد فاصل پل شهید کاظمی تا بزرگراه شهید خرازی به دلیل وجود خرابی‌های متعدد و هزینه‌های بالای نگهداری و با هدف اصلاح هندسی و بهبود عملکرد شبکه هدایت آب‌های سطحی، از سال ۹۶ در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: