جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مرداد 1399     
ساخت ۲۶ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال در تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران از آغاز طراحی و ساخت ۲۶ بازار جدید میوه و تره‌بار خبر داد.

سعید راد در مورد جزییات آغاز طراحی و ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار در تهران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساخت ۲۶ بازار جدید میوه و تره‌بار در سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفته است که جانمایی ۱۷ بازار در مناطق یک تا شش، ۹، ۱۱ و ۱۵ انجام شده است که امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر این ۱۷ بازار را ایجاد کنیم.

وی با بیان این‌که براساس نیاز منطقه، میادین میوه و تره‌بار طراحی و ساخته می‌شود، اظهار کرد: مثلا در منطقه 6 دو بازار و در منطقه ۱۱ نیز پنج بازار میوه و تره‌بار خواهیم داشت که بسته به نیاز محلات و تراکنش جغرافیایی و جمعیتی این روزبازارها ساخته می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران با بیان این‌که براساس نیازسنجی‌های انجام شده ۶۵ بازار در محلات شهر تهران نیازمند هستیم که باید ساخته شوند، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال ساخت ۲۶ بازار را در دستور کار قرار داریم که در حال حاضر جانمایی ۱۷ بازار انجام شده و البته تیم مهندسی‌مان برای مکان‌یابی ۹ بازار دیگر نیز از مردادماه جاری فعال شده است تا بتوانیم به هدف‌گذاری خودمان که ایجاد ۲۶ بازار جدید است عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که در این مدت نسبت به بازسازی و نوسازی سه بازار قدیمی موسوم به بازارهای داربستی اقدام کردیم و ۶۰ میدان میوه و تره‌بار را برای افراد کم‌توان، معلول و جانباز مناسب‌سازی کرده‌ایم، گفت: به نظر می‌رسد بتوانیم تا شهریورماه تعدادی از این ۱۷ میدان تره‌بار را افتتاح کنیم اما مطمئن باشید که تا پایان سال حتما ۲۶ مرکز جدید را افتتاح خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران درباره شرایط واگذاری غرفه‌ها نیز تصریح کرد: غرفه‌های سازمان میادین براساس آیین‌نامه به تولید کنندگان داده می‌شود به گونه‌ای که در حوزه مواد پروتئینی همه غرفه‌ها در اختیار تولید کنندگان و شرکت‌های بسته‌بندی قرار دارند و همچنین کشاورزان می‌توانند در حوزه تک‌محصولی نامه‌ای از جهاد کشاورزی بیاورند تا غرفه دریافت کنند.

راد اضافه کرد: در این روزهای کرونایی که سبد خانوار کوچک شده پناه بسیاری از مردم، سازمان میادین است چرا که تنها جایی که مرغ کیلویی ۱۵ هزار تومان و خرده‌ای می‌دهد یا گوشت منجمد کیلویی ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود میادین میوه و تره‌بار هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: