جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مرداد 1399     
درآمد‌های چند ده میلیونی از فروش برهنگی!

روزنامه «وطن‌امروز»  درگزارشی درباره مدل‌های فشن در اینستاگرام مدعی درآمدهای چند ده میلیونی از فروش برهنگی در فضای مجازی شد!

این روزنامه نوشت:

به نظر می‌رسد اصطلاح «تأثیرگذاران» فضای مجازی مناسب‌ترین تعبیر برای فعالان این حوزه باشد، زیرا ارائه تصویری از زندگی روزمره کاربران در کنار استفاده از سبک مد و استایل‌های جدید، باعث شده انتظارات مردم از سبک زندگی خود و آنچه در زندگی به آن دسترسی دارند افزایش یابد.

مردم اما از چرخه مالی‌ای که در زیر پوسته اینستاگرام برای این بلاگرها وجود دارد خبر ندارند. مریم مدلی است که 100هزار دنبال‌کننده و ماهانه بیش از 100 میلیون درآمد دارد. او می‌گوید بخشی از درآمدش حاصل مدل شدن برای برندهایی است که لباس‌شان را از طریق اینستاگرام به صورت برهنه عرضه می‌کنند و بخشی دیگر نیز محصول تبلیغاتی است که می‌گیرد و منتشر می‌کند. به یکی از این بلاگرها در دایرکت پیام می‌دهم و قیمت تبلیغات را می‌پرسم: «استوری: ۱ میلیون، پست: ۲ میلیون».

لباس‌ها و استایل‌های پوششی که جز هنجارشکنی و قبح‌زدایی کارکرد دیگری ندارند. غرق شدن در سبک و سیاق زندگی مجازی باعث شده نسل جوان از زندگی واقعی فاصله بگیرد و حالا فعالیت آزاد صفحات مد و استایل هم امکان دسترسی آسان به پوشاک و مدهای نامتعارف را فراهم کرده است.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: