جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
امیدواریم دولت با مدیریت شهری همکاری کند تا شرمنده مردم نشویم

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس شورای شهر تهران در مراسم درختکاری و افتتاح هزارو 20 هکتار جنگل کاری در دامنه جنوبی البرز گفت: متاسفانه سودجویانی هستند که به دلیل منافع خود درختان را از بین می برند این در حالی است که اعضای شورای شهر حتی برای حذف یا جابه جایی یک درخت مدتها با هم بحث می کنند.

مصطفی چمران در مراسم روز درختکاری و افتتاح هزارو20 هکتار جنگل کاری دردامنه جنوبی البرز در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع فضای سبز در تمامی دوران ها با زندگی انسان ارتباط داشته است، گفت: متاسفانه تهران با تمام زیبایی ها به دلیل وسعت و تعدد وسایل نقلیه از آلودگی هوا رنج می برد، به گونه ای که یکی از برنامه های اصلی شورا و شهرداری این است که بتواند فضای سالم و مناسبی را برای شهروندان فراهم کند .

رییس شورا ی اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دوستان شورا حتی برای حذف یا جابه جایی یک درخت مدتها با هم بحث می کنند و درنهایت موضوع به صحن شورا می آید، تصریح کرد: این دقت را ما داشته ایم اما متاسفانه سودجویانی هستد که به دلیل منابع خود درختان را برده یا قطع می کنند.

چمران با اشاره به اینکه کاسته شدن از میزان آلودگی هوا، باعث کاهش میزان گازهای خطرناکی می شود که در هوا متصاعد می شود، خاطرنشان کرد: همین جاست که باید بخواهیم تا برای توسعه وسایل نقلیه سالم مانند مترو همه تلاش کنیم تا از این طریق بتوانیم از میزان این آلودگی ها کم کنیم .

رییس شورای اسلامی شهر تهران باابراز امیدواری به کمک دولت و مجلس یادآور شد: همکاری دولت باعث می شود تا شهرداری و شورا با افزایش خطوط مترو و خدمات دهی بهتر گام موثری در این بخش برداررند تا ما شرمنده شهروندان نباشیم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: